Arsenal oznámil prodloužení smlouvy s Rosickým, délku nesdělil

04.03.2014 14:56

Kapitán české reprezentace Tomáš Rosický definitivně zůstává v Arsenalu. Londýnský klub dnes oznámil podpis nové smlouvy, její délku však nezveřejnil. Podle hráčova manažera Pavla Pasky ze společnosti ISM je kontrakt uzavřen do léta 2016. 
    Už delší dobu bylo veřejným tajemstvím, že Arsenal i Rosický mají zájem na pokračování spolupráce, která trvá od roku 2006. V únoru trenér Arséne Wenger prohlásil, že se s třiatřicetiletým Rosickým dohodl na nové smlouvě, a čekalo se jen na oficiální stvrzení. 
"Od ledna, kdy jsem v Londýně jednal s manažerem Arsénem Wengerem, bylo jasné, že chce, aby Tomáš i nadále zůstal v Arsenalu. Čekali jsme jen na vhodný termín, v němž by klub prodloužení stávajícího kontraktu o další dva roky oficiálně oznámil," řekl Paska na svém webu. "Je fantastické, že Tomáš odehraje v takovém velkoklubu rovných deset let. Zařadí se tím mezi největší legendy v bohaté a slavné historii Arsenalu," dodal. 
    Vedle Rosického podepsal smlouvu také německý stoper Per Mertesacker. "Jsme nadšeni, že Mertesacker a Rosický se rozhodli nadále spojit budoucnost s Arsenalem. Jsou to hráči výjimečných kvalit a zkušeností a už mnoho sezon potvrzují svou výkonnost na nejvyšší úrovni. Věřím, že nás to znovu jen posílí," řekl Wenger v dnešním prohlášení klubu.  
    Odchovanec Sparty Rosický hraje v Arsenalu od roku 2006, kdy přišel z Dortmundu. Celkem za Arsenal odehrál 209 zápasů a vstřelil 24 gólů. Patří mezi čtyři služebně nejstarší hráče Kanonýrů. 
"Jsem velmi šťastný, že zůstávám v klubu. Jsem pyšný na to, že hraji za Arsenal už tak dlouho a že klub nadále chce, abych pokračoval. Budu se snažit ze všech sil, abych pro klub a fanoušky získal trofeje," slíbil Rosický. 
"Už když jsem do Arsenalu přišel, věděl jsem, že jsem na správném místě, kde chci být. A i po těch letech to cítím stejně. Motivací pro mě je vyhrát s Arsenalem Premier League. Udělám vše pro to, abych toho dosáhl," dodal.